2011. december 27., kedd

Anse Pizza

Hozzávalók:  
( 2 személyre ) :

  • 1 bögrényi liszt
  • 1 csipetnyi élesztő
  • víz
  • olaj
  • Feltétnek:
  • baromfi párizsi
  • pizza krém
  • 1 kisebb hagyma felkarikázva 
  • sajt
Elkészítés:
A tésztához valókat összegyúrom. ( liszt, élesztő, nem túl sok víz , kevés olaj) Utána lehet keleszteni, de én nem szoktam. 
Kinyújtom a tésztát a tepsi formájára majd a tepsit lisztezem, hogy le ne ragadjon. Utána bele teszem a tésztát és pizza krémmel bekenem. Párizsit szeleteltem rá majd hagyma karikákat szétszedve tettem rá. Reszeltem rá sajtot majd 220C fokon kb. 30 percig sütöttem!
Ui: Anyukámtól kaptam karácsonyra a kis sütőt amiben sült a finom pizza! Köszi anya :) Sok hasznomra lesz még ez a kis masina!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése