2011. november 17., csütörtök

Laskagombával és tojással töltött csirkecomb

Hozzávalók:
- 2 db csirkecomb
- kevés laskagomba
- 2 db tojás
- fűszerkeverék szárnyas ételekhez
-só, olaj, pirospaprika


Elkészítés:
1,Töltelék:
A gombát felaprítjuk majd megpárolom olajban majd picit pirospaprikát, sót szórók rá. Vízben a tojást megfőzzük a vízbe tegyünk sót. Aztán a tojást apró darabokra vágjuk. Az elkészült gombát egy műanyag tálban összekeverjük a tojással.
2, A csirkecombot megtakarítjuk majd a bőr alá megtöltöm a töltelékkel a csirkecombot. Majd fűszerkeverékkel és olajjal jól bekenem. A serpenyőbe bőven öntök olajat. ( nem kell, hogy ellepje a húst ) 1cm magasságig öntöttem kb.Aztán kisütöm a csirkecombot. Én lefedtem fedővel is. 

4 megjegyzés:

  1. Ez jó! Viszem! Tipikusan fehérjenapi kaja a diétához!

    VálaszTörlés
  2. Saját szerzemény :D Innen pattant ki! :D Sütőm nincs és hiányozott valami sült húsiféle és laskagomba és húsi volt itthon így össze bűvészkedtem ezt a kis finomságot!

    VálaszTörlés
  3. Szia Anita!
    Ez a jusztishozzászólok egy egyhetes próbálkozásnak indult egy hirtelen felindulásból :) Szerintem jól működött - én azóta tartom magamat, hogy akihez benázek, annl hagyok is üzenetet :) Nem tudom, a többiek hogyan vannak vele, de szerintem m ég tart a lendület (főleg, ha egy csomó helyre még most jut csak el). Szóval, köszi, hogy csatlakozol, jó blogolást és sok kommentet kívánok neked is! Üdv: Ányi

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm! Neked is ezt kívánom! Üdv :)

    VálaszTörlés