2011. október 19., szerda

Kis mexikói enyhén csípős és zöldséges csirkemell

Hozzávalók:
  • Bonduelle: 1 konzerv GOLD Rio mix : Zöldborsó, szuperédes csemegekukorica és bébirépa színes keveréke.400 g 
  • Bonduelle: Mexicana vörösbab konzerv : Vörösbab mexikói mártásban, csemegekukoricával keverve.430 g
  • Egy csipet Isot paprika
  • Egy csipet csemegepaprika
  • 10-20 dkg Teavaj tetszés szerint ( elhagyható ) 
  • Só, Bors, Olaj
  • Egy csipet delikát ételízesítő
  • Csirkemell tetszés szerint én fél kg-ot tette bele apróra vágva

Elkészítés:
A húst megtisztítom apróra vágom. Pici olajban elkezdem sütni amikor fehér a hús akkor sózom borsozom.Utána egy csipetnyi csemegepaprikával, Isot paprikával és delikáttal ízesítem. Aztán ráöntöm a  konzervetç A krémesebb szósz érdekében 10-20 dkg teavajat beleolvaszthatunk a szószba. és 10 perc múlva leveszem a lángról és tálalom. Tálalhatom rizzsel vagy tésztával is. 

2 megjegyzés:

  1. Ezt a vajas krémesítő megoldást nem ismertem, ki kéne egyszer próbálni.

    (mégse én vagyok az első követőd... sajnos a widget nem mindig működik, nálam sem.)

    VálaszTörlés
  2. Én Bulgária nyaralásom során fedeztem fel egy Einstein nevű étteremben. Ott vettem észre, mert túl sokat tettek belőle és felismerhető volt, de később kiderült, hogy a török barátom is ismerte ezt a módszert. Végül is egészen érdekes ötlet, de az a lényeg hogy nagyon finom :)

    VálaszTörlés