2011. július 30., szombat

Anse Főzőcske

Az alakulás

Rengeteg gastro blogot, oldalt látogattam meg hónapokon keresztül és én is kedvet kaptam egy hasonló jelegű oldal elkészítéséhez. Így hát elindítom a blogomat. Szeretném a konyhában megszerzett tapasztalataimat, élményeimet megosztani mindenkivel. Remélem hasznodra lesz az oldalam. Úgy tervezem, hogy majd azokat a recepteket is felfogom tenni  a blogomra amiket frissen próbáltam ki és megosztom veletek nálunk mennyire volt népszerű egy-egy étel, Illetve új török recepteket is teszek majd fel a blogomba amiket párommal Seyda-val fordítunk le magyarra.

Biográfia: Anitának hívnak 1989-ben születtem és Hajdúböszörményben éltem. 2011. nyarán Pozsonyba költöztem Szlovákiába ahol párommal élünk együtt. Kiskoromban mint mindenki belekóstoltam a főzés tudományába eleinte anyukámmal, majd megpróbáltam önállóan, de sajnos az első madártejem eléggé érdekesre sikeredett, ezért egy darabig nem kerültem a fazék fölé. Később azonban barátnőmmel kezdtük meg szakácskarrierünk kezdetét. Utána a rántott gomba és a rántott karfiol hatására kedvet kaptam bonyolultabb ételek elkészítéséhez, így indult. A későbbiek folyamán a párom hatására a török konyha eléggé sok érdekességet, kihívást nyújtott számomra, és most még lelkesebb vagyok, mint valaha!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése